Waar zit dat vinkjeook alweer?
Een half uur zoeken naar de juiste instelling of combinatie van instellingen? Dat lijkt ons zonde van je tijd. Wij kennen de Odoo apps van binnen en van buiten en zijn maar een mailtje, appje of belletje verderop.
Fanatical Support
Klinkt wellicht wat overdreven? Wacht maar tot jij op vrijdagmiddag die grote order niet kan afronden omdat iets niet zo werkt als je verwacht. Bedrijfsprocessen zijn er in alle maten, maar een ding delen ze. Ze zijn er niet voor de sier, maar omdat je ze nodig hebt en dat begrijpen wij als geen ander.
Functionele én technische ondersteuning
Gooit een bug roet in het eten? Heb je even wat hulp nodig bij een handeling of instelling? Weet je even niet hoe je die 20.000 records moet importeren? Om te zorgen dat je nooit van het kastje naar de muur gestuurd wordt nemen wij verantwoordelijkheid voor jouw hobbel, waar de oorzaak ook ligt.
Helpdesk met Ticketing
Je vragen en zorgen zijn bij Odoologic nooit een nummertje, maar ze krijgen wel een nummertje in ons ticketingsysteem. Dit zorgt er voor dat je support aanvragen snel en efficiënt kunnen worden opgepakt en aangepakt, maar vooral dat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft.
We zijn één van jullie
Even een ticket beantwoorden zodat je er ‘actie’ op hebt genomen en dan snel naar huis omdat het al vijf uur is? Zo denken wij er niet over. Supportmedewerkers van Odoologic voelen zich nét zo verantwoordelijk voor je processen als je eigen mensen. Die inzet mag je altijd van ons verwachten.
Even on weekends, they check to see if everything is running smoothly. Certainly not a 9 to 5 mentality and that is much appreciated.
Enya van Dijk | Founder and Director, Perfect Plant Deal
Contact? Doen we.
Onze succes verhalen
We zijn trots op een klantretentie van 100%. Misschien zijn onze klanten erg loyaal.